top of page
-
Hoe krijg ik toegang tot de KTCLO app?Van zodra je de app hebt geïnstalleerd moet je je REGISTREREN. Na registratie krijg je een bevestigingsmail en kan je INLOGGEN. De KTCLO app is enkel beschikbaar voor de huidige KTCLO leden. Dit betekent dat het voor seizoensleden uitsluitend tijdens het actieve seizoen toegankelijk zal zijn. Toegang tot de app is strikt persoonlijk en mag niet gedeeld worden met derden, het gebruik van je account is jouw verantwoordelijkheid.
-
Hoe geef ik de app toegang tot mijn locatiegegevens?Normaal komt de app de eerste keer vragen of hij toegang krijgt tot je locatiegegevens. Als je hier op 'onthouden' klikt zal dat nadien niet meer gebeuren. Omdat de app geen native app maar een PWA is, gebruikt hij achterliggend je default web browser. Dit is voor Android toestellen (normaal) Google Chrome. voor iOS (Apple) toestellen is dit Safari. Je moet dus resp. Chrome of Safari toegang geven tot je locatiegegevens om de app te kunnen gebruiken. Toegang kan je geven via Instellingen | Apps | Chrome of Safari | Machtigingen - of iets in die strekking ;-).
-
Waarom werkt de KTCLO app niet als ik thuis ben?Sommige functies - deur openen & terreinverlichting - zijn enkel beschikbaar in de perimeter van KTCLO. Dit om misbruik te voorkomen.
-
Wie kan ik bereiken in geval van hoogdringendheid of nood?Als het gerelateerd is aan de uitbating kan je Arnout bereiken op 0476.86.40.11. Voor andere zaken kan je iemand van het bestuur contacteren. Sven - 0499.94.80.00
-
Ik ben in de chalet maar krijg de deur niet open om buiten te gaan.Wacht een 10-tal seconden en probeer opnieuw de deur te openen via de app of via een druk op de deurknop. Soms 'blokkeert' het smartlock en moet je een tweede keer proberen. Het kan trouwens ook zijn dat onze oude deur wat klemt onderaan, met voet er zacht tegen sjotten helpt.
-
Moet ik de lichten van de chalet doven als ik als laatste doorga uit de chalet?Ja, als je doorgaat voor 23.00 u. gelieve dan de lichten te doven. Doe dit nadat het slot is geopend (als je al buiten staat), want bij openen van het slot gaan ze automatisch terug aan. Na 23.00 u. is de knop uitgeschakeld.
-
Het slot van de deur is geactiveerd/uitgedraaid terwijl de deur open stond, wat moet ik doen?Je kan vanuit de app opnieuw het deurslot openen. Of je kan op de knop van het smartlock duwen aan de binnenzijde van de deur. Als de deur in het slot valt, zal ze opnieuw automatisch sluiten.
-
De knop werk niet om buiten te gaan, het slot reageert niet meer. Ik ben opgesloten.Mogelijks is er een probleem met het smartlock. Je kan altijd manueel aan het smartlock draaien (rechtsom om te openen) om de deur te openen. Mocht de deur na sluiting niet automatisch in het slot draaien, geef dan een seintje aan iemand van het bestuur.
-
Ik sta voor de deur maar krijg ze niet open met de app.De app gebruikt je locatiegegevens zodat sommige functies enkel beschikbaar zijn in de perimeter van KTCLO. Als je geen toestemming geeft om je locatie te gebruiken werken deze functies niet. Heb je toch toestemming gegeven dan stond de app misschien nog open. Sluit en open de app opnieuw zodat hij je locatiegegevens kan refreshen.
-
Moet ik de terreinverlichting doven als ik als laatste van terrein ga?Ja, als je het terrein verlaat en er is niemand meer aan het spelen moet je de terreinverlichting uitschakelen. Dit om onnodige kosten te vermijden. Leden die daarna het terrein betreden kunnen zelf de verlichting terug aanschakelen.
bottom of page